Regulamin sklepu Sports Piotr Bazler

 Stroną umowy sprzedaży w sklepie internetowym sportsbp.pl jest:
  
  Firma Sports Piotr Bazler z siedzibą Łódź 93-480  ul.Kaktusowa 13 , prowadząca działalność gospodarczą na terenie całego kraju, numer NIP: 729-242-41-81, REGON: 100237696,
posiadająca konto w ING Bank Śląski oddział w Gdańsku, nr: 76 1050 1764 1000 0090 4081 9667

zwana dalej Sprzedawcą
oraz każda osoba fizyczna lub prawną posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, (konsument), zwana dalej Klientem.

Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

Złożenie zamówienia odbywa się poprzez stronę www.sportspb.pl . Po złożeniu zamówienia Klientowi zostaje wysłana e-mailem informacja o jego otrzymaniu przez sklep.

Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przeciwnym wypadku Klient jest informowany o stanie zamówienia i wybiera spośród następujących alternatyw:
    a) częściowa realizacja zamówienia
    b) wydłużenie czasu oczekiwania
    c) anulowanie całości zamówienia

 Warunkiem wysłania zamówionego towaru Klientowi jest w przypadku:
    a) zamówień płatnych przy odbiorze - potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia e-mailem
    b) zamówień płatnych przelewem – potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia e-mailem oraz wpłynięcie na konto firmy Sports Piotr Bazler zapłaty za zamówiony towar + ewentualne koszty przesyłki.

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Zawartość sklepu internetowego nie stanowi jednak oferty zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego. Cena 0 zł nie jest więc ceną wiążącą i należy ją rozumieć jako błąd systemowy lub niedopatrzenie, za które z góry serdecznie przepraszamy. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych w sklepie sportspb.pl, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.

Dokładamy wszelkich starań, by witryna sklepu funkcjonowała prawidłowo i aby opisy oraz dane umieszczone w sklepie odnośnie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru lub nagłą ich zmianę przez producenta, jak i za odbiegający od prezentacji produktów na zdjęciach ich wygląd faktyczny. Nie mniej jednak, w każdym przypadku, gdy dane oraz opisy i dane techniczne produktów prezentowane w sklepie internetowym 
sportspb.pl w dniu złożenia przez Klienta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn zgodnie z punktem 12 niniejszego Regulaminu. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Klient wybiera sposób dostarczenia towaru spośród następujących możliwości:
    a) dostawa przesyłką kurierską.
    Jest możliwy odbiór osobisty zamówionego towaru w siedzibie firmy Sports Piotr Bazler.

Koszt przesyłki kurierskiej w przypadku zamówień hurtowych ustalany będzie indywidualnie.

W przypadku artykułów, które w opisie mają informację typu: "UWAGA: Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od terminu dostawy od producenta (importera). W celu ustalenia przybliżonego czasu oczekiwania na wysyłkę prosimy uprzejmie o wcześniejszy kontakt." bądź "Czas oczekiwania: ok. 3 dni do 14 dni." -  czas oczekiwania na wysyłkę zamówienia jest uzależniony od terminu sprowadzenia towaru od importera bądź z hurtowni i może ulec wydłużeniu, o czym staramy się każdego osobiście poinformować mailowo bądź telefonicznie. Wszystkie pozostałe artykuły, które nie mają żadnej z powyższych informacji są dostępne od ręki.

Płatność za zamówiony towar następuje w następujący sposób:
    a) przy odbiorze: należność pobiera od kurier;
    b) przelewem bankowym na konto sklepu;
    c) za pomocą płatności online
     

Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że nie był on używany oraz nie jest w żaden sposób zniszczony (zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny").

Aby zwrot został uznany muszą być spełnione następujące warunki:

  • Towar nie może być uszkodzony ani nosić śladów używania,
  • Towar musi zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu,
  • Produkty składające się z wielu elementów nie mogą być zdekompletowane,
  • Jakiekolwiek metki, zawieszki i inne oznaczenia towaru nie mogą być w żaden sposób naruszone.
  • Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do nas z powrotem podpisanej korekty faktury sprzedaży.*

Jeśli którykolwiek z powyższych pięciu warunków nie zostanie dotrzymany, zwrot nie będzie uwzględniony.

Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem pocztowym. Towar odesłany przesyłką za pobraniem nie będzie odbierany. Zwracany towar odsyłają Państwo na swój własny koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep towaru przelewem na wskazany rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod wskazany adres. Sklep zwraca wyłącznie cenę zakupionego towaru, bez uwzględnienia kosztów przesyłki.

Na towary dostępne w sklepie udzielona jest gwarancja producenta.

Jeżeli otrzymany towar posiada wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może zostać odesłany przez Klienta na adres siedziby firmy Sports Piotr Bazler. UWAGA: Prosimy o sprawdzanie zawartości przesyłki w obecności kuriera! Po ewentualnym stwierdzeniu uszkodzenia towaru, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera (na specjalnie do tego przeznaczonych druczkach kurierskich). Prosimy dodatkowo o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Do odsyłanego towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji z naszej strony, oryginał faktury oraz protokół szkody sporządzony w obecności kuriera. Tylko wtedy reklamacja z tytułu uszkodzenia produktu w trakcie transportu zostanie przez nas uwzględniona. Uznając zgłoszenie reklamacyjne w pierwszej kolejności sklep sportspb.pl wykonuje:
    1. Naprawy uszkodzonego produktu.
    2. Wymiany uszkodzonego produktu na nowy.
    3. Zwrotu poniesionej kwoty jeżeli nie jest możliwe załatwienia reklamacji w sposób opisany w punktach 1, 2.
    Zwrotowi nie podlegają produkty medyczne, które stosowane są bezpośrednio w kontakcie z ciałem. Produkty te mogą podlegać jedynie procedurze reklamacyjnej w przypadku wykrycia uszkodzenia.


    Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady). Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
    Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.


Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Sklep zobowiązuje się do nieprzekraczania terminu 14 dni roboczych (od daty przyjęcia reklamowanego towaru do sklepu) na rozpatrzenie reklamacji. Jeżeli reklamacja zostanie uznana przez serwis producenta, usterki zostaną usunięte bezpłatnie lub towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy; lub, jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do nas z powrotem podpisanej korekty faktury sprzedaży.*  Jeśli reklamacja zostanie odrzucona przez serwis producenta jako nieuzasadniona, towar może zostać odesłany do Klienta na jego koszt, z możliwością uwzględnienia kosztów poniesionych przez serwis oraz sklep.


 * Korekta, zgodnie z obowiązującymi przepisami, musi zostać podpisana przez Klienta zwracającego/reklamującego towar. Po otrzymaniu przez sklep zwracanego/reklamowanego towaru, do Zamawiającego/Reklamującego wysłana zostanie korekta faktury sprzedaży, która musi zostać czytelnie podpisana i odesłana na koszt Zamawiającego/Reklamującego na adres siedziby firmy Sports Piotr Bazler. Otrzymanie przez firmę Sports Piotr Bazler podpisanej korekty warunkuje możliwość otrzymania zwrotu pieniędzy za zwrócony towar.

We wszystkich sprawach nieregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego i innych aktów prawnych obowiązujących na terenie Polski.